HTML

Szilva a világ körül

Utazás, vagy inkább világjárás... nem a legnagyszerűbb dolog a világon? Tágítja a látókörödet, megnézheted hogyan élnek más országokban, különleges ételeket kóstolhatsz, más nemzetek kultúráját és régi korok csodáit láthatod! Ezen az oldalon utazásaimról olvashatsz élménybeszámolókat, amiket a barátaimnak írtam, de hátha Te is szórakoztatónak találod vagy hasznos információkat is szerzel, ha netán pont ezekre helyekre készülsz...

Címkék

2005. (6) 2007. (17) 2008. (12) 2009. (7) 2010 (10) 2011. (7) 2012 (1) 2012. (7) agra (2) alajuela (1) aleppo (2) amman (3) angkor (2) anjuna (1) apamea (1) aqaba (1) arenal (1) argentína (1) ayutthaya (1) bandipur (1) bangkok (5) bhaktapur (2) bhopal (1) bocas del toro (2) bodnath (1) brazília (8) bundi (2) bungamati (1) cahuita (2) catarina (1) changu narayan (1) chitwan (2) Congonhas (1) costa rica (6) Curitiba (2) damaszkusz (3) delhi (1) Diamantina (1) dong hoi (1) el valle (1) goa (1) gokarna mahadev (1) gorkha (1) granada (2) guatemala (4) guayabo (1) gwalior (1) halong (1) hama (1) hanoi (3) hoa lu (1) hoi an (2) holt tenger (1) honduras (2) hue (2) iguazu (1) india (7) jaipur (2) jodánia (3) jordánia (2) kambodzsa (3) kathmandu (5) krak des chevaliers (1) lake assad (1) lalitpur (1) la fortuna (1) leon (1) madaba (1) managua (1) manakamana (1) manzanillo (1) Mariana (1) masaya (1) mexikó (13) Minas da Passagem (1) Morretes (1) my son (1) nebo hegy (1) nepál (7) nepal (1) nha trang (2) nicaragua (5) ninh binh (2) omepete sziget (1) orchha (2) Ouro Preto (2) pagoda (1) palmyra (2) panama (3) panamaváros (1) paraguay (1) Paranagua (1) Paraty (2) parfum (1) patan (1) petra (1) poas (1) pokhara (2) portobelo (1) puerto limon (1) pushkar (1) rasafa (1) Rio de Janeiro (2) sanchi (1) santa elena (2) san jose (1) san juan del sur (1) Sao Joao del Rei (1) sapa (1) sarchi (1) szíria (5) taj mahal (1) tam coc (1) tengerpart (7) thaiföld (8) turrialba (1) útiterv (4) vietnam (6) vietnám (1) vízesés (1) wadi rum (1) Címkefelhő

Vissza Közép-Amerikába

2010.01.04. 20:30 :: Szilva27

Néhányat kell már csak aludni és indulunk a következő utunkra, ezúttal megint Közép-Amerikában keressük a kalandokat. Nicaraguát, Costa Ricát és Panamát próbáljuk felfedezni.

A térkép mutatja az tervet, remélem minél több minden belefér az időnkbe. A kékkel jelzett helyekre mindenképpen el szeretnénk jutni, a sárgákat pedig majd meglátjuk.

Managuába érkezünk, de ott nem töltünk sok időt. Nicaraguában Leon, Granada, Masaya és Catalina városokat nézzünk meg, meglátogatjuk a Masaya vulkán kráterét, az Ometepe szigetet, végül San Juan del Sur-ben, a Csendes-óceán partján pihenünk egy kicsit, mielőtt tovább indulunk Costa Ricába.

Costa Ricában a természetjárásra koncentrálunk, elmegyünk a Monteverde és Santa Elena nemzeti parkba, ahol esőerdőket nézegetünk. Ezután az Arenal vulkánhoz utazunk, majd innen Alajuela városába megyünk, ami jó bázis lesz a Poás vulkán és Sarchi kézművesvároska felfedezéséhez. Innen Puerto Limonba utazunk, ahonnan csónaktúrára indulunk a Tortuguero nemzeti parkba, amit mini-Amazonas vidéknek neveznek. A következő napokat a Karib-tenger partján töltjük, mielőtt tovább indulunk Panamába.

Talán Panamában töltjük a legkevesebb időt, itt az El Valle városát és a környező természeti szépségeket látogatjuk meg, majd tovább utazunk Panamavárosba, ahol megnézzük az óvárost és a  híres csatornát. Ellátogatunk még Portobelloba, ahol megcsodáljuk a régi spanyol erődöt.

Central America nagyobb térképen való megjelenítése

4 komment

Címkék: nicaragua panama 2010 costa rica

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolialmatyban 2010.01.21. 12:13:53

Nagyon tetszik, ahogy leírtad a programot. Bejárjátok Közép-Amerika nagy részét és kb. ilyen természetességgel írsz a programról: Reggel felszállunk a 6-os villamosra és elmegyünk vele a Nyugatiig. Ott pár percet nézelődünk, majd újságot veszünk. Onnan vagy gyalog, vagy egy állomást metróval elmegyünk a Lehel térig.Kíváncsian várjuk, hogy múlt hét óta miben változott a piac kínálata. stb. stb.:-)))
Irigyellek benneteket:-)

Szilva27 2010.01.23. 04:43:44

@Zolialmatyban: Ugye nem csak ugratsz, tenyleg tetszik :-)

Zolialmatyban 2010.01.23. 13:07:51

@Szilva27:
Persze hogy tetszik, pláne ha lenne már valami fönt Costa Ricáról:-) Na meg majd Panamáról. Arról az országról keveset hallani. Minden amit tudok róla, az a Panama csatorna, meg talán Costa Ricán kívül ott élnek egyedül feketék Közép-Amerikában, ha jól tudom. Na meg azt is hallani, hogy a Kolumbiai határnál jó vigyázni, mert az emberreblás, kokaincsempészet, lövöldözés mindennapos:-)

angelite 2010.01.24. 02:42:59

Már kíváncsian várom a fejleményeket! Vigyázzatok magatokra! Puszi innen lentről...:-)